foodora hűségprogram

Megújult a hűségprogramunk!

Megújult hűségprogramunk, megérkezett a foodora bonus!

Ugorj fejest a matricacsomagok és nyeremények fantasztikus világába! Kezdj bele a gyűjtésbe, szerezz rendeléseiddel matricákat és élvezd az értük járó jutalmakat.


Mondjuk is hogyan kezd hozzá:

1.Matricagyűjtésre fel!

Csekkold az újonnan elérhető matricacsomagokat havonta, válogass és kezdj bele a gyűjtésbe!

2. Adj le rendeléseket, és gyűjts matricákat rendeléseid után

Már megvan a kiszemelted? Kezdj is bele a gyűjtésbe, add le a kirétiumoknak megfelelő rendelésedet, és szerezd meg a matricákat.

3. Zsebeld be jutalmad a teljesített matricacsomagok után

Megszerezted az összes matricát? A jelvény már a Tied, irány a nyereménybolt, váltsd jutalmakra megszerzett pontjaid!





Gyakori kérdések

Hol találom a matricacsomagokat?
A főmenüben megjelent egy “pontgyűjtés” menüpont, ebben tudod megnézni az aktuális matricacsomagokat.
Rendeltem és felugrott egy ablak, hogy kezdjek el matricákat gyűjteni. Eddig ezzel nem találkoztam, ez mi pontosan?

Megújult a hűségprogramunk, a rendeléseiddel különböző matricákat szerezhetsz, teljes matricacsomagok összegyűjtésével pedig pontokat és jelvényeket kapsz jutalmul. A pontokért lehetőséged van kaparós sorsjegyek vásárlására a nyereményboltban. A kaparós sorsjegyekkel pedig kuponokat vagy akár tárgynyereményeket nyerhetsz.

Az elnyert kuponokat a foodora Kuponzsebedben találod, tárgynyeremény esetén pedig emailben/telefonon vesszük fel Veled a kapcsolatot. A mechanizmus nem automatikus, a matricák gyűjtését az egyes matricacsomagok gyűjtésének megkezdésével tudod elindítani (katt a “Kezdés” gombra), ezután viszont automatikusan közelebb kerülsz a jelvények illetve pontok megszerzéséhez, amennyiben egy a megadott kritériumoknak megfelelő rendelést adsz le.

Mit kell tennem, hogy megszerezzem a matricacsomagokban elérhető összes matricát?
Nézz szét a matricacsomagok között, kezdj bele a gyűjtésbe a “Kezdés” gombra kattintva és rendelj adott csomag feltételeinek megfelelően. Sikeres kiszállítás/átvétel esetén matricákat szerzel, ha pedig egy matricacsomagban elérhető összes matricát megszerezted, megkapod az ezért járó jelvényeket, pontokat vagy akár egyenesen kuponokat, tárgynyereményeket.
Teljesítettem egy matrica/matricacsomag feltételeit, de nem kaptam se jutalmat, se jelvényt. Mit tegyek?
A kapott jutalmak (pontok, kuponok, tárgynyeremények) és jelvények jóváírása a rendelés teljesítése után 8 órán belül jelenik meg a rendszerben. Ha 8 óra elteltével se jelenik meg a jutalmad és a jelvényed a rendszerben, akkor kérlek keress fel minket a [email protected] email címenn.
Egy rendelésem, csak egy matricacsomagba számít bele?
Egy rendeléssel több matrica is elnyerhető, de ne feledd, amennyiben azok külön matricacsomagokon szerepelnek, az összes érintett matricacsomag gyűjtését el kell indítanod előzetesen, de legkésőbb a rendelés “kiszállított” státuszába kerülése előtti pillanatig.
Hol találom a jótékony szervezeteket, ázsiai ételt, élelmiszert?
A címed beírása után, kérlek használd a szűrő funkciót, de a matricacsomagok leírásában igyekszünk minél több segítséget nyújtani egy-egy matrica elnyeréséhez, azaz az adott feltételek teljesítéséhez.
Honnan tudom, hogy kaptam jelvényt?
A főmenü/ pontgyűjtés menüpontban nézd meg a jelvények menüpontot. A megszerzett jelvények színesek, míg a begyűjtésre várók még szürkék.
Az összes jelvényem szürke, mit kell tennem, hogy jelvényt szerezzek?
Nézz szét a matricacsomagok között, a “Kezdés” gombra kattintva kezdd meg egyes matricacsomagok gyűjtését, és adj le a feltételeknek megfelelő rendeléseket.
Több kaparós sorsjegyet látok, de nem aktívak. Miért?
Kérlek ellenőrizd van-e elég pontod, hogy megvásárold a kaparós sorsjegyet.
Ha veszek kaparós sorsjegyet, biztos, hogy nyerek?
Igen, mindenképp nyersz valamit, lehet ez kupon de akár tárgynyeremény is. A rendszer véletlenszerűen sorsolja a nyereményeket!
Egy kaparós sorsjegy vásárlás esetén több nyereményt is nyerhetek?
Nem, egy kaparós sorsjegy esetén csak egy nyereményt nyerhetsz. Érdemes további matricacsomagokat begyűjtened, így szerezhetsz újabb pontokat, amiből vásárolhatsz további kaparós sorsjegyeket.
Nyertem kupont! Később is fel tudom használni? Hol fogom megtalálni?
Igen, a kupon a lejárati nap végéig felhasználható. Kérlek jelentkezz be a felhasználói fiókodba és a főmenüben kattints a Kuponok menüre, itt fogod megtalálni a kuponodat.
Betettem a kosárba a rendelni kívánt tételeket, de nem aktív a kuponom, miért?
A kupont csak online fizetés (bankkártya/SZÉP kártya / Apple Pay) esetén tudod felhasználni, készpénzes fizetés esetén nem. Kérlek ellenőrizd, hogy a kosarad értéke eléri-e a kupon minimum rendelési értékét, valamint ellenőrizd érvényes-e még a kuponod.
Lemondtam a rendelést, miért nem kaptam pontokat?
Ha egy rendelés lemondásra kerül a kiszállítás előtt, az adott megrendeléshez elért matricák / pontok és jelvények nem kerülnek mentésre.
A kiszállítás után törölték a rendelésemet, mégsem kaptam matricát/pontokat. Mit tegyek?
Kérünk, hogy jelezd a hibát nekünk a [email protected] email címen és segítünk megoldani.
Megkaptam a jelvényem, de nem kaptam pontot. Mit tegyek?
Kérünk, hogy jelezd a hibát nekünk a [email protected] email címen és segítünk megoldani.


Felhasználási feltételek

Kihívások teljesítésének - általános szerződési feltételei
1. A programban való részvétel regisztrációhoz kötött a foodora felületén (iOS, Android, web).
2. Fogyasztó a rendelés sikeres teljesítésekor megkapja az ezért járó pontokat, és valamennyi kihívással érintett rendelés sikeres teljesítésekor a jelvényt. Sikeres teljesítésnek a termék kiszállítása vagy elvitel szolgáltatás esetén egyaránt a termék átvétele minősül.
3. Sikeres teljesítés, és a pontok jóváírásától (legkésőbb a rendelés teljesítése után 8 óra múlva) kezdve jogosultak a Fogyasztók beváltani a pontjaikat.
4. A felhasználók a jelvényeket és pontokat nem válthatják készpénzre.
5. Amennyiben a megrendelés annak sikeres teljesítése előtt bármilyen okból törlése kerül, úgy Fogyasztó rendelése a kihívásba nem számít bele, azaz nem jogosult az adott rendelés után pontokra és jelvényekre.
6. A foodora fenntartja a jogot, hogy visszaélés gyanúja esetén kizárjon vagy elutasítson résztvevőket.
Kaparós sorsjegy beváltás - általános szerződési feltételei
1. A sikeresen teljesített kihívásokat pontokkal jutalmazzuk. A megszerzett pontokat fogyasztóink a nyereményboltban válthatják be kaparós sorsjegy vásárlására.
2. A kaparós sorsjegyekkel kupont lehet nyerni.
3. A kaparós sorsjegyekkel nyert kuponok értéke véletlenszerűen kerülnek kiosztásra.
4. A kihívások teljesítése nem megoszható más fiókokkal, illetve a nyeremények nem átruházhatóak másra.
5. A foodora fenntartja a jogot, hogy bármikor, saját belátása szerint, a résztvevők értesítése nélkül helyettesítse, visszavonja, kiegészítse vagy megváltoztassa a felkínált jutalmakat.
6. Nem szabályszerű plusz saját fiókok regisztrációja több kihívás teljesítésének érdekében.
7. A foodora Hűségprogram jelenleg csak az applikációban elérhető.
8. A nyereményboltban azonos pontért beváltható kaparós sorsjegyekből több szerezhető.
Kupon felhasználási feltételek
1. A kupon a foodora weboldalon (www.foodora.hu) vagy a foodora mobilalkalmazáson (Android, iOS) keresztül online fizetési mód (bankkártya / SZÉP kártya / Apple Pay) kiválasztása esetén váltható be. A kupont a weboldalon a jobb felső sarokban a saját nevedre kattintva a Kuponok menüpontban, applikációban a bal oldalsáv Kuponjaim menüpontban találod és a felhasználási időn belül bármelyik rendeléshez felhasználhatod.

2. A kuponkód a foodora Kuponzsebedben meghatározott kedvezményre jogosít a rendelés értékéből. A minimum rendelési érték a foodora Kuponzsebedben látható, a rendelés értékébe a kiszállítási díj és a futár borravaló nem számít bele. A rendelési érték csak a kosárba tett termékek értékének összege. A kupon felhasználásához szükséges minimum rendelési érték és az adott Partnernél beállított minimum rendelési érték eltérhet egymástól, a kupon felhasználásához mindkettő minimum rendelési értéket el kell érni.

3. A kupon kizárólag egyszer használható fel és nem átruházható. Egy Felhasználó csak egy kupont használhat fel egy rendelési folyamatban. A kupon készpénzre nem váltható. Ízkalandor szolgáltatás igénybevétele esetén nincs lehetőség kupon felhasználására.

4. A hatályos jogszabályokra tekintettel a kupon felhasználásának lehetősége gyógyszertári rendelések körében nem biztosított.

5. A foodora fenntartja a jogot a rendelés törlésére vagy a felhasználói fiók zárolására (visszaélés gyanúja esetén), illetve az akció részleteinek módosítására.

6. A házhozszállítási szolgáltatás elérhetősége területenként változó. A házhozszállítás részeként elérhető termékek köre Partnerenként eltérő. A termékek elérhetősége a Partnerek készlete szerint változhat.